Forum+03.jpg

226 keer bekeken

Greatest Hits CD

• vrijdag 11 december 2015 @ 12:05
    reactie op (#2) jowewelo

Ik sluit mij volledig aan bij deze reactie, de cd "Baby I'll give you everything: komt inderdaad het dichts in de buurt, de genoemde LP Greatest Hits is niet op cd verschenen. Groet: Bert ( beheerder ) 

Gewijzigd op 2015-12-11 12:05:24
  • woensdag 09 december 2015 @ 21:31
    reactie op (#1) jeroenloppersum

Ik denk dat de cd van Rotation uit 1998 getiteld "Baby I'll Give You Everything" dan het beste in de buurt komt. Daar staan Baby I'll Give You Everything, Mama Mia, Mama He's A Soldier Now, Don't Tell Me Stories, Honey I'm Falling In Love Again en The Battle Of Sally Ann op.

De Greatest Hits LP uit 1984 is denk ik nooit op cd uitgebracht. Op dit album staan namelijk o.a. de nummers My Flyer And Me en The Country Disco Train. Met name My Flyer And Me is denk ik uberhaupt niet op cd verschen. Bert (de beheerder) weet het vast smiley

• dinsdag 08 december 2015 @ 22:06

Hoi, ben op zoek naar een Saskia & Serge Greatest Hits CD. In ieder geval een CD met hun Engelstalige hits: Mama Mia, Mama He's A Soldier Now, My Flyer And Me, Baby I'll Give You Everything, Don't Tell Me Stories, Honey I'm Falling In Love Again, The Battle of Sally Ann, The Country Disco Train..... Weet iemand of er zo'n CD in de handel is? Ik vond en vind deze nummers geweldig!